yallashoot.yoo7.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

yallashoot.yoo7.com

منتدى لمحبى الكره المحليه والعالميه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mayote
شويط مفيش زيه
شويط مفيش زيه
mayote

المساهمات : 60

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 12:23 pm

مره عملوا مسابقه بين واحد صعيدي وامريكي وفرنساوى قالولهم الى يجوع يضرب التليفون الامريكي ضرب بعد يومين والفرنساوى بعد يومين الصعيدي قعد اسبوع قالوا ده اكيد مات دخولوا عليه لقوه بيضرب التليفون وبيوقله يادزمعه قوله انا جعان ياحيوان قولهم مره تلاته صاعيده بيلعبوا على الطريق السريع الى تخبطه العربيه تلات مرات يطلع بره
واحد بيقول لابوه بابا انا عاوز اكمل دراستى بره قاله وماله قول لامك وهيا تفرشلك بره في البلكونه محشش بيقول احسن شئ في الدنيا خمس حاجات احسنها تلات حاجات الاكل والنوم واحد كسول جدا راح للحلاق قعد على الكرسي ساله الحلاق شعر ولا دقن قاله دقن قال الحلاق ارفع راسك قاله لا خليها شعر مره واحد ست بتقول لجارتها الحقينى يام محمد بعت جوزى يجبلي لموخيه راح خاطبه اتوبيس جارتها قالت لها يالهوى وعملتى ايه قالتلها عملت باميه وامري لله مره بيحلم كل يوم بماتش كتاكيت راح للدكتور قاله هديلك حقنه معنتش هتحلم بيهم خالص قاله طيب خليها بكره عشان النهارده الماتش النهائي مره واحد ابنه كان تعبان اوى اوى راح وداه للدكتور طلع الدكتور قاله ابنك تعيش انت قعد يعيط طلع الولا قاله لا يا بابا انا مش مت قاله اتنيل على عينك هتفهم احسن من الدكتور مره واحده بخيله بعتت ابنها يجيب 3 ارغفه عيش
بعد لما جهه قالتله روح رجع التالت ابوك مات مره واحد بخيل ابنه مات عيط عليه بعين واحده مره حابوا يشوفوا مين الى بيسمع كلام مراطه اتفقوا انهم يجبوهم في ملعب كوره قدم قال الى بيسمع كلام مراطه يقعد على الحشيش والى مش بيسمع يقعد على المدرجات قام كلهم قعدوا على الحشيش وواحد بس الى قعد على المدرجات قالوا انت قاعد هنا لوحدك ليه قال لهم مراطى قالتلى اقعد هنا مره كان في خمسه صاعيده واحد عطس قال الحمدلله قام الثانى قاله يرحمكم الله الثالث قاله يهديكم الله ويصلح بالكم الرابع قال حرام تتكلموا في الصلاه قال الخامس الحمدلله انا مش اتكلمت
mayote
شويط مفيش زيه
شويط مفيش زيه
mayote

المساهمات : 60

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 12:46 pm

مره واحد جعان جدااااااااومعندوش عيش نزل يتمشي شويه لاقي حاجه وقعت على راسه لاقاه المصباح السحرى دعكه لاقي العفريت قاله سوبيك لوبيت عبدك وبيت ايدك تامر بايه قاله انا جعان ومش عندى عيش هاتلى عيش قاله تحت امرك غاب عليه ساعه ساعتين دعك المصباح تانى الراجل قاله حرام عليك طلعتنى من الطابور ليه مره واحد غبي ماشي في الشارع قال ياااارب ياااارب امد ايدي في جيبي الاقي في جيبي 10 جنيه مد ايده لاقي جيبه مخروم قعد يدور على العشره جنيه احسن تكون وقعت مره واحد صعيدي لقي ربع جنيه مخروم راح لحمه بنص جنيه
chanage ur days
شويط متميز
شويط متميز
chanage ur days

المساهمات : 114

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 06, 2010 9:52 am

هههههههههههههههههه
حلوة اوى
http://beatifulangel.yoo7.com/

نكت جامده
صفحة 1 من اصل 1